Renohair olej...

24.05.2021


Renohair olej od @renovality_sk ..
Priznám sa, keď sa mi dostal do rúk tento olej veľmi som sa potešila. Čítala som veľa skvelých recenzii na tento malý zázrak, tak som bola nadšená, že ho môžem práve ja otestovať.. 🥰 Musím povedať , že ma dostal hneď svojím balením. Na mňa tá fľaštička s pipetkou pôsobí veľmi elegantne.. 👌🏼 Po jej otvorení mi skoro vyrazila dych jeho úžasná vôňa. Milujem levanduľu a tu jej prenikavá vôňa doslova preráža. V Renohair je obsiahnutá zmes olejov ako sú ricínový, tekvicový, cédrový, rozmarínový a samozrejme levanduľový. Mojím problémom sú stále padajúce a lámavé vlasy, takže s jeho používaním som začala bez váhania okamžite. 😊 Olej sa má používať na noc. Nakvapkáte si s pipetkou pár kvapiek do pokožky hlavy a bruškami prstov jemne pomasírujete. Masážou si krásne stimulujete pokožku a prekrvíte. 😊 Priznám sa, že som si absolútne nevedela predstaviť ako budem spať s mastnou hlavou, keďže jediné čo z duše neznášam sú mastné vlasy 🙈 Ale zvládla som to v pohode asi aj kôli tej úžasnej vôni.. Mala som ich v noci zopnuté v gumičke a ráno som si vlasy klasicky umyla.. Zo začiatku som moc výsledky nebadala, teda okrem toho že moje vlasy boli nadýchané. Ale s odstupom času a pravidelným používaním už viem potvrdiť, že mi oveľa menej padajú a mám pocit že aj rastú nové. Sem-tam sa stane že ho vynechám, hlavne teda keď potrebujem vlasy narýchlo umyť, ale už som doslova od neho závislá tak jeho použitie je u mňa 2 x do týždňa už akýsi večerný rituál. 🥰
Ak ho ešte nepoznáte určite odporúčam vyskúšať a verím že si ho zamilujete minimálne tak ako ja. 😊
#renovality #starostlivostovlasy #bezoarabenov #prirodneoleje #zdravevlasy #krasnevlasy #zdraviezprirody #natural #bio #hair #haircare #blogger #bloggerstyle #blogerkyczsk #prirodnakozmetika #levandula #lavender #hairnaturalcare #andybeautyblog #andybeauty #beauty

© 2019 Krása a životný štýl podľa Andy.. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky