Testovanie kozmetiky Larens..

08.04.2020



  • Ahojte, dostala som sa k otestovaniu kozmetiky Larens tak vám zhrniem zopár dojmov z tejto značky a tiež vám o nej niečo prezradím.. 

  • Je pravda že za 10 rokov čo robím kozmetiku, mi prešlo rukami nespočetné množstvo rôznej kozmetiky. S niektorými som bola spokojná viac s inými menej.. Niektoré som odporúčala ďalej iné leteli rovno do koša... 🤷‍♀️ Priznám sa že kozmetiku LARENS som poznala už v začiatkoch keď som otvárala salón, no vtedy vo mne nejaké veľké boom a skvelé pocity nezanechala. 🙈 Používala som značky, ktoré ten boom na pleti zanechali o niečo väčší. Prednedávnom ma oslovila @bernie_makeupartist a keďže som počula, že značka prešla nejakými zmenami a bola vynovená, šla som to tejto značky opäť. A dnes neľutujem 🙏❤ To čo u nás dokázal Larens teraz, je fakt až neskutočné.. Nemám vyslovene jeden obľúbený produkt, lebo spokojná som so všetkým čo používam. 
  • No najviac ma prekvapil Enzýmový peeling, ktorý mi krásne zjednotil tón pleti a vypol pleť 👌 Dcére zase krásne pomohol s akné.. Je taktiež skvelý na jazvičky po akné a tiež drobné pigmentové fliačiky..  Skvelé na tomto peelingu je, že ho viete používať v pohodlí domova..  Neobsahuje žiadne toxické látky a drobné čiastočky, ktoré dráždia pleť a teda vedia vám pleť riadne poraniť. Konzistenčne je to taký čiry gélik, ktorý sa nanesie na pleť a necháva sa pôsobiť od 10-15 min. v závislosti od typu pleti. I keď je vhodný úplne na všetky typy pleti, na tej najcitlivejšej môže trošičku štipkať. I keď osobne sa  mi to ešte nestalo.. 


Ďalším výrobkom, ktorý som si zamilovala je Liftingový krém ❤ 👌 Tento krém ma vážne prekvapil svojou konzistenciou a teda hlavne tým že ho stačí naozaj máličko a krásne hydratuje pleť. Samozrejme pri pravidelnom používaní sa pleť krásne vypína a zdvíha kontúry tváre .. Výsledky som na svojej pleti videla okamžite.. Takže za mňa tento krém neskutočná bomba..

Obsahuje samé skvelé zložky ako sú kyselina hyalurónová, rybí kolagén a koktail aktívnych látok.

Jedinečný Liposomal Collagen Complex  predstavuje inovatívne spojenie prírodného rybieho kolagénu, peptidov, aminokyselín, dekorínov, lumikánov a histónov uzavretý v lipozomálnom puzdre - nosiči. 

Toto zaručuje že sa dostane do hlbších vrstiev kože.

  •  Takže skúšame ďalej som zvedavá čo všetko táto značka ešte dokáže 💪❤ Ako ste na tom vy? Poznáte túto značku? Máte aj vy nejaké svoje obľúbené produkty?
    #larens #beauty #kozmetika #kozmetik #larenscosmetics #peptide #biopeptide #biopeptidy #cosmetics #blog #bloger #blogger #skincarelife #dnestestujem #krasnaplet #plet #skincare #skin #beautifulskincare #beautifulskin #beautifulskintips #andybeautyblog #andybeauty
© 2019 Krása a životný štýl podľa Andy.. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky