Testovanie skvelých zdravých tyčiniek Yes!

17.05.2019

Ahojte, opäť som bola vybraná za ambasádorku projektu #trnd tento krát testujeme tyčinky #yes ! Mám veľkú radosť nakoľko som celiatička a tieto tyčinky sú vhodné aj pre celiatikov a pre vegánov nakoľko obsahujú len prírodné ingrediencie.. 🙏
Mne prišli na testovanie dva druhy tyčiniek. Prvé sú ovocné teda skôr ovocno-zeleninové, ktoré sú vyrobené z jabĺk a červenej repy a mandlí. Poviem vám že tieto ma úplne dostali. Sú neskutočné, prevláda v nich skôr jabĺčková chuť čím sú trošku kyselšie za mňa také ,,šťavnatejšie" 😍👌 v tyčinkách sa vyskytujú iba cukry z ovocia a zeleniny z ktorých je tyčinka vyrobená 👌
A druhé sú orieškové je to chutná kombinácia chrumkavých orieškov, mandlí a horkej čokolády 👌 sú veľkým zdrojom proteínu a obsahujú menej než 5 g cukru na tyčinku. Milujem horkú čokoládu a musím povedať že táto kombinácia s orieškami je veľmi chutná 👌 Oba druhy sú vhodné pre nielen aktívnych ľudí, dodávajú energiu a zaženú hlad a navyše je to ,,maškrta" bez výčitiek.
Ja som si už tieto tyčinky úplne zamilovala a určite si ich kúpim všade kde ich zbadám. Je to skvelá ,,desiata" na cesty 👌❤️ a ako ste na tom vy?? Už ste ich skúsili??
#dnesYES #trndYES #dnesyes#trndyes #chutne #zdravo#chutnadesiata #zdrave #bezcukru#testujem #chutneazdravo #blogerka#bloger #blog #ambasador#ambasadorka#testujem #dnesjem

© 2019 Krása a životný štýl podľa Andy.. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky