Testovanie Vichy Mineral 89 Hyaluron Booster 

02.05.2019

Ahojte, do zbierky mojich testovačiek patrí aj úžasný Vichy Minerál 89 Hyaluron Booster, ako ambasádorka projektu som mala možnosť naplno vyskúšať túto vtedy novinku na trhu.. Moje pocity už po prvom použití boli úplne úžasné. Prekvapilo ma akou rýchlosťou sa po nanesení na pleť vstrebe. 👌Vstrebe sa takmer okamžite.. Nie ako pri bežných sérach.. Pleť zostane okamžite suchá a vypnutá. Vďaka mineralizujúcej termálnej vode v kombinácii s kyselinou hyalurónovou hydratuje a posilňuje pokožku proti každodenným vplyvom ako je znečistený vzduch, stres alebo únava 👌Oceňujem pumpičkové nanášanie kôli manipulácii a vďaka príjemnej jemnej konzistencii sa ľahúčko rozotiera. 👌 Aj vďaka vysokej hydratácii pleť nezostane mastná ani lesklá ako pri bežných sérach. Cítite ako sa vám pleť krásne vypína a od hodnotení kamarátok viem že niektoré dievčatá nemali potrebu sa krémovať. Pre mňa je krém automatická súčasť dňa takže ja som si vždy naniesla aj krém. 😉 Viem si ho kľudne predstaviť aj ako bázu pod makeup keďže krásne pleť vypína 😉 ale to musí skúsiť každá sama, je vhodný na všetky typy pleti tiež veľmi dobrý aj na problematickú pleť. 😉Takže ja tento výrobok hodnotím veľmi vysoko a odporúčam ho naozaj všetkým ženám 😉
A aký názor máte vy?? Skúsili ste ho už?

#hyaluronboosterserum #vichy #ambasador #ambasadorka #mineral89#kyselinahyaluronova #blog #blogerka #beautybloger #beauty #cosmetic#cosmetics #kozmetika #testujem #trnd #vichyczsk #vichybooster#vichytrndtest @trnd_cz_sk 

© 2019 Krása a životný štýl podľa Andy.. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky